Trendforskning
Vi har overblikket, fordi vi forstår detaljen

Mapping af kravene til dig nu og i nær fremtid

Vi laver ikke andet end at gøre os kloge på de behov, som folk har og hvorfor de har dem. Hertil hører også trendforskning – “fingeren på pulsen” for hvad der er vigtigt lige nu og i den nærmere fremtid. Vi spotter hele tiden de skift, der sker, vi følger nye koncepter, teknologier og ikke mindst hvordan mennesker reagerer på verden omkring dem.

Vi graver dybt og skaber derigennem et helikopterperspektiv. Det giver dig et overblik fyldt med tusindvis af indsigter og eksempler fra det virkelige liv.  Det giver dig mulighed for at forstå verden omkring dig, så du kan reagere på et velpolstret grundlag.

Strategiske punkter

Vi feeder blandt andet ind med trends og rådgivning i processerne nedenfor.

 

Branding

Brandprocessor

Innovation

Innovationsprocessor

Kommunikation

Kommunikationsstrategi

Produktudvikling

Udvikling af produkter

Unikke indsigter stikker retningen

Vi undersøger hele tiden adfærden blandt mennesker  og de dynamikker der er i samfundet. Vi kigger efter bitte små ændringer og nye ting der opstår. Di små ændringer er dem der fortæller os, hvor vi er på vej hen, og i samlet flok fortæller os hvilke trends og tendenser, der bliver dominerende.

Stjerne-blå
Heli-rød

Sammenhængen giver overblikket

Når vi analyserer på de små ændringer, der sker i samfundet, finder vi sammenhænge mellem dem. Sammenhængene mellem de enkelte tegn bliver til trends og giver os et overblik. Et over blik der gør, at vi kan tage dig med op i helikopteren, der giver dig et overblik. Et overblik, der er let forståeligt, og samtidigt indeholder en ekstrem grad af detaljer og dybde.

Fra reaktiv til proaktiv

Du risikerer at blive taget på sengekanten, hvis du udelukkende reagerer på det, der sker, når først det står lige foran din dør. 

Proaktiv

Med indsigt i trends og tendenser har du unik mulighed for at komme på forkant med udviklingen og kan reagere proaktivt.

Vi rådgiver alle typer af organisationer

Trendsforskning handler om at forstå mennesker og især den målgruppe, man har i fokus. Om det så drejer sig om kunder, borgere, medlemmer eller brugere.

Vi er trænede i at rådgive alle typer af organisationer, og tager altid udgangspunkt i den unikke situation, der eksisterer mellem aktør og målgruppe.

School of trends

School of trends

Det komplette forløb, hvor du lærer at spotte, analysere og bruge trends, så du kan fremtidssikre din organisation
Lær at trendforske

Send os en mail med dit projekt

Vi glæder os til at høre om dit projekt i en uforpligtende samtale.